1dstory

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Onsdagens Sjuka Händelse

Av Ebba och Lovisa - 10 maj 2013 16:41

Hej, om ni undrar varför det inte kom upp något kapitel i torsdag är det för att jag var i Stockholm och såg killarna med Kim. Det var helt otroligt och nästan overkligt, något jag aldrig glömmer. Vi satt där efter förbandet och musikvideos spelades på stora skärmen, men helt plötsligt lyste en strålkastare mot ett ställe högt upp på scenen, alla kollade dit och så ser man hur en hand (är inte säker men tror det var Liams) sticker fram, då blev det kaos och alla skrek. De upprepades några gånger och jag bara skrattade. 20 över 8 spelades introt och ett skynke lyftes. Gissa vilka som stod där? Haha, ingen mindre än One Direction. De sjöng låtar från rock me till little things och under den hade alla tänt lampan på sin mobil och skapade ett fantastiskt ljushav. De sjöng backstreet boys, gjorde en mänsklig pyramid på scen. Fick alla att skrika galet över cyklar. Niall vinkade åt oss och Harry kastade en slängkyss. En galen kväll kan man säga :') Var det någon av er som var där?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba och Lovisa - 29 oktober 2013 12:30

Hej läsare, det är jag Lovisa här. Jag hade tänkt att börja skriva en ny novell, den kommer heta I Wish (efter killarnas låt.) Och så ska Ebba skriva lite då och då, vi har bara kommit på att vi ska skriva en ny novell så vi vet inte heller vad den s...

Av Ebba och Lovisa - 7 juni 2013 12:15

Previous: -Kiki? Är jag kiki. Åh, jag orkar inte ens bry mig mer. Sakta slöt jag ögonen. Jag behöver bara liite vila innan de kommer tillbaka. Mobilen är ju här om de ringer och jagsomnar ju int..   Lokalen var näst intill tom. Kalla färger fylld...

Av Ebba och Lovisa - 2 juni 2013 20:52

Previous: -Oh shit. Guys i found something, avbröst Zayn och vi vände oss mot hans riktning innan han började att mumla. -This is not good. Oh god help me Sam, what have you done?                           "Samantha where are we going? Samantha....

Av Ebba och Lovisa - 31 maj 2013 19:05

Det kan bli lite försening på kapitlet eftersom att jag skulle lägga upp det i morse. Men vaknade 7 minuter innan jag skulle till skolan så hann ingenting. Var helt i panik. Så det kommer upp imorgon eller på söndag. Kram Ebba :)...

Av Ebba och Lovisa - 24 maj 2013 06:52

Previous: Jag var rädd, har aldrig haft så stark känsla av det. Men jag var så rädd. Ikväll gäller det och om något går snett? Om polisen inte dyker upp trots mitt anonyma tipps samtal jag ska ringa in om platsen vi är på. Vad händer med mig, och vik...

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards