1dstory

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Ebba och Lovisa - 5 september 2012 22:40

-My kidney has healed! it works again. What? Alla ropar grattis och kramar om honom. 
-How!?
-I donno! Good doctor and much luck i guess.
-Haha, very much of luck! 
-------------------------------------------
Som en hyllning till att Liam är okej nu och helt bra så kollade vi på "Toy Story" efter "Fredagen den 13" och under tiden hade vi riktigt kul. Allie kom på att hon skulle visa Louis modell bilden och han blev som tagen av hennes skönhet. Det såg man, men hon är ju helt underbart vacker! Alla andra gav också snälla kommentarer om bilden och hur bra hon kommer att bli i branschen. Liam
Berättade mer om operationen i detaljer och alla snälla fans han träffade på sjukhuset som också skulle opereras. Men han har lovat att inte börja dricka även om han har en ny njure. Jag har avslöjat om Johns (enligt mig) "misstag" att visa upp inspelningen för hans chef. Men det var inte så smart för alla utom Niall (som var i full gång med att smsa Maya) blev helt ivriga.
-Why haven't you told us?! Utropade Allie buttert men upphetsat och alla stämde in i nickningar.
-I don't know... Var det enda jag kom på, och det sämsta.
-You don't know? Sa Zayn ironiskt och jag stötte till honom.
-No! Or... It's just that i relly like to sing but i hate to sing in front of people! I get so scared...
-Why? Utbrister Harry och lutar sig åt mitt håll.
-Cuz i don't know if they like me or think I'm terrible. Då kramar Zayn om mig.
-You're an amazing Singer! Even when you're drunk...
-Haha! Sorry, i was drunk and crazy!
-Sometimes it's good to be crazy and try things, we will always support you, ler Allie och jag blir verkligen rörd att jag snyftar till. 
-You know what they say... YouOnlyLiveOnce! 
-Loui!! That was the smartest thing you've ever said this night. Skrattar jag och han flinar tillbaka.
-I know, Louis! The president of Louisianna is...? 
-A smart ass! Skrattar Harry. Men jag bara kollar dumt på Louis.
-Louisianna isn't a country "smart ass", fnyser jag och skrattar.
-You don't say my friend?! Och så spärrar han upp ögonen och let läskigt mot mig.
-Louis you're scary... Börjar jag
-I totally agree with Jade, säger Allie osäkert och alla börjar snegla på Lou som börjar rulla fingrarna utan att släppa blicken på mig.
-Louis! I'm afraid now, so you should probably stop now, flinar Niall som äntligen har släppt händerna från sin mobil.
-Well then, i can try to kill  you with mindpower later. Ler han och ruskar på huvudet men ingen skrattar, utan bara ger blickar (som är kul för han gör samma blickar fast 1000x värre tillbaka)
-Hey? When are you going to tell the world about your kidney? Avbryter Zayn frågande och kollar på Liam.
-Well, i just write it on twitter and then. "BOM". The whole world knows. Men det är delvis sant... Efter allt ståhej mellan mig och min Zayn! Men som Liam sa så skrev han något på twitter och ja *BOM!* någon minut senare kom det upp "1D BREAKING NEWS! Liam in one direction is now heald and got 2 working kidneys, but how? Read more about it here" Alla log och kollade upp på honom.
-You're right, skrattar jag. So it will be many phonecalls about interwievs. 
Och i samma sekund ringer hans mobil. Alla ger hem blick och han svarar medans jag ser Allie mima:
-Haha, she told you so!


          Dagen därpå efter Lunch


"Okey, we wish you so much love! xx Jade" Skrev jag till Zayn innan intervjun började. Jag hade ju Mauas nummer på twitter så vi bestämde oss (i hemlighet) att bjuda över henne till oss. Vi vet ju inte hur hon ser ut och om vi kan "godkänna" henne som bra för Niall. Allie fnissade lite innan hon tryckte på grön  lur. 
-Hey, it's Maya! Hör man en glad röst och jag ger direkt telefonen till Allie som måste svara.
-Hey... I'm Alison Swann, Louis Girlfriend and I have Jade Lopez with me. Zayns Girlfriend, ler hon utan att inse hur löjligt det lät. 
-Hey... Why are YOU calling me? Nu låter hon mer förväntansfull. 
-Okey, it's just that Niall is oure friend and we care about him to choose the right girl (i know that it sounds weird) but we would like to meet you today and get to know you better.
-We think Niall is pretty serious about you, flikar jag in och hon tvekar lite.
-Please, it will be fine! 
-Okey then! I think i know where you live. Be there in 1 Houre. Bye.
-Bye! Ropar vi samtidigt och lägger på. Men om vi bara visste hur "kul" det skulle bli i mataffären skulle jag aldrig ha tagit med mig Maya och Allie dit. Köppt mjölk, glömt yoghurten gått in igen och möta en av det värsta saker som kan hända. 
-Damn it! I've forgott the yoghurt, suckar jag och vänder om.
-Wait, we don't wanna miss the interwiev! Utbrister den mörkhåriga, trevliga, roliga, ja perfekta tjejen för Niall. Jag menar, alla vet att han verkligen gillar henne. Hon berättade om listan Niall såg och om
Chocken när hon svimmade. Men ocjså ljupt ochvik på sin barndom. Riktigt skön tjej? Alltid!
-I agree! 
-You always agree with the one you think is going to win!
-Wait, is this a competition? Säger Maya förvånat och vi kliver in i mat affären.
-Haha, no! And it's already to lait to don't try to buy yoghurt. Cuz we're in the supermarket right now. Hon suckar högt, så jag säger vara "puss på dig" som om det skulle hjälpa. Hehe. Vi går mot kyldiaken och jag letar upp den rätta smaken.
-Maya, we've meet 1-2 hours ago and it feels like we're already friends, skrattar Allie och hon nickar glatt.
-I know! It's cool right. 
-Well we Sould probably... Men mer hinner inte Allie säga då det hörs ett skott som ekar i den Lilla butiken och ett skrik, likt det den natten mamma blev skjuten skär igenom lokalen.

Av Ebba och Lovisa - 5 september 2012 06:42

Hej, sorry men det blev inget nytt inlägg igår. Men jag kommer skriva ett idag så ni vet    MVH Ebba  

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards