1dstory

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Ebba och Lovisa - 9 januari 2013 21:54

Previous:


-What. I thought this was Zayns room, i saw his hoodie?


-Real bros share stuffs.


-Fuck.. Suckade jag. Ja nu har jag inte så gott intryck alls. Han log och visade sina vita tänder. Underbar leende faktiskt. I alla fall... Jag blickade argt mot honom och han log.


-I'm Harry.


-Curly? Get out!!


-Oh sorry! Han lyfte upp händerna och backade ut. I've already seen you half naked! Skrattade han.


-Shut up!!


-It's okey you know. I'm Harry... I´m used to stuffs like this. Hehe.




- Curly get the fuck out !! Ropar jag  och hör någon springa upp för trappan. Ooh nej inte mer publik tänker jag och zayn sticker in huvet.
- Whats happen....ing.... Wtf ?! What are you doing in harrys room, naked? Säger han och låser dörren till badrummet när han kommer in.

- Shut up! i thought this was youre room! Säger jag och zayn börjar skratta.
- Don't laugh! Han fortsätter skratta så mycket att han behöver sätta sig ner. Men han fortsätter skratta.
- Zayn seriously stooooooop ! Men han fortsätter och jag skrattar till lite jag själv.
Alltså serriöst jag håller på att dö av skam och han skrattar! Men det är ändå lite kul.. SAM seriöst nej det är det inte. Jag sitter och kollar på han när han fortsätter att skratta tills jag kommer på vad som kommer få honom att sluta.
- If you stop you can jump in and take a bath with me! Säger jag och han blir tyst samma sekund.
- Why didnt you say so?
- Haha just get in! Skrattar jag och han klär snabbt av sig och hoppar in bakom mig. Jag lutar mig mot han och skrattar.
- Why are you laughing ?
- Because its sooooo awkward. First curly..
- Harry, avbryter Zayn mig och jag kollar på honom och fortsätter
- Saw us had sex
- Almost, Sam almost ! Rättar han mig igen.
- And now i am taking a bath in his room and he walks in on me when I'm naked !
- So you suppose you should take baths with clothes next time ? Skrattar han och jag förstår att han säger så för att retas.
- Zayn seriously ! Säger jag och vänder mig och mot han och kollar serriöst på han. Han fnissar till och kysser mig och jag ler stort och lutar mig mot honom igen.
- I am going to be so ashamed when i see him ! Säger jag och Zayn drar mig tätt intill honom med sina muskelösa armar.
- Haha no he's not like that he is not going to remember anything when we get out, säger han och han låter så säker men hur kan han vara så säker ?

Efter en stunds gosande och kyssande bestämmer vi oss för att gå upp. Jag går upp först och torkar mig innan jag slänger på mig kläderna jag hade innan. Jag drar till mig min mobil och stoppar ner den i bak fickan och hoppar upp på bänken bredvid handfatet och kollar på när Zayn klär på sig.
- Haha stop looking !
- You're hot ! Skämtar jag och får en snabb kyss på munnen innan han återgår till att ta på sig igen. När han är färdig tar han mig i handen och släpar med mig ut men som tur är ingen där i Harrys rum, så förmodligen sitter Harry där nere med dom andra. Zayn släpar ner mig ner för trappan när jag stannar upp.
- What is it babe? Viskar han
- I cant, its gonna be so awkward!
- Its gonna be more awkward if you dont face it and hide instead, viskar han lungnande och pussar mig på kinden. Mååååste han ha så rätt ?! Åååh. Vi går ner till vadagsrummet och ställer oss i dörröppningen och alla blickar vänds mot oss, eller mot Zayn ser inte skillnaden riktigt.
- Heeey! fnissar kiera och jag svarar med en vinkning  med blicken på Harry och jag ser att han har ögonen på kiera. Puuuuh.


Kieras perspektiv:


När jag hade hälsat på Sam märkte jag att Harry (han med det krulliga håret) kolla på mig. Han är sååå snygg !
- What should we do ? Frågade louis som jag nu lärt mig namnet på.
- I dont know, we should do something to get to know each other ! Säger jag och alla håller med.
- Helloooow? Figure something out! Skrattar jag efter en stunds tystnad
- I know something, ler Harry med en sexig 'chuck bass' blick och kollar på mig. Såååå heeeet


 

                                   ( Chuck Bass )


- Tell us ! Ropar niall och sätter sig på golvet för han säkert tröttnat på att inte ha plats.
- What do you always do to get to know wach other ? Säger han och kollar på alla som ser ut som frågetecken.
- PARTYYYY! Vrålar han ut och alla håller med och skrattar.
- So lets do this and lets get ready! Säger Louis glatt och ställer sig hastigt upp.
- Should we leave in two hours ? Frågar Liam innan han också ställer sig upp och börjar gå upp för trappan
- Okay! Säger jag högt och tydligt eftersom ingen svarar med sin röst utan bara med en nick, jag skrattar till av tanken och går mot hallen där jag tar min väska och börjar gå upp för trappan. Inte säker vart jag ska gå men ändå.
- Era wait ! Ropar någon neranför trappan och jag vänder mig om och ser Sam gå upp för trappan.
- Should we get ready together? frågar hon när hon står på samma trappsteg som jag.
- Haha ofcourse my darling, skämtar jag och tar tag armkrok i henne.
- In zayns room? Frågar jag
- Yeah, but one preoblem säger hon och vänder sig om och ropar
- BABE WHERE IS YOURE ROOM?! Jag skrattar till och han ropar tillbaka
- TO LEFT, THE LAST DOOR!
- THANKS ! Ropar jag ner och skrattar. Jag vänder mig och börjar gå mot zayns rum. Jag slår upp dörren och kollar runt i det över minsta detalj. Det var ovanligt rent lite smutstvätt hit och dit men ändå ganska okej. Jag ska presic gå in när Sam släpar sig in med sin väska och ramlar ner på golvet med ett skratt.
- HAHAHHAHAHHAH !! Får jag ur mig innan jag hjälper henne upp.
- Nice room! Säger jag och kollar runt ännu en gång.
- Go and take a shower and i'll clean up here so we can get ready. Jag lyder henne och öppnar en vit dörr i rummet som leder till badrummet. Jag låser dörren bakom mig och klär snabbt av mig och ställer mig i duschen. Jag sätter på vattnet och rören börjar låta och brumma innan det ljumma vattnet rinner över min kropp och blöter ner varje del av min kropp. Jag öppnar ögonen och kommer på att jag inte har något shampoo eller balsam.
- SAAAM !!?
- Whuuuuut do you want? säger hon och rycker till i dörren och den öppnas.
- Wow i thought i locked it ? Skrattar jag och sticker ut huvet bakom drapperiet.
- What is it? Frågar hon igen med en mindre irriterad ton.
- Shampoo and conditioner, säger jag när jag gömmer mig bakom draperiet igen och hör något ljud som en påse så jag kollar ut bakom draperiet och två flaskor flyger mot mitt ansikte. Jag aktar mig i sista sekund och fnissar till.
- Youre welcome ! Skrattar Sam och smäller till dörren. Jag tvättar håret noggrant med shampoo och sen tar jag balsam i hela håret. Jag låter balsamet vara kvar i håret medans jag rakar mina ben och armhålor. Jag tvättar min kropp noga innan jag bestämmer mig för att gå ut. Jag torkar mig och går ut till sam där hon sitter på golvet och kollar på våra kläder, efter vad vi ska ha på oss antagligen.
- What are we going to wear ?
- I thought that you could wear that, säger hon och pekar på en svart tajt klänning med hål vid brösten.
- and i would wear this, hon drar ut en till svart tajt klänning med hål på sidorna. Hooot !

- And this shoes ! säger hon och håller upp ett par skor till varje klänning.


 




-Are you done girls? frågar Zayn när han kommer ut ur badrummet fixad och klar. Han kollar på mig och sen stannar blicken på Sam innan han biter sig i läppen och ler sett. Sam har lockat hår och en enkel sminkning med röda läppar. Jag suckar och kollar mig i spegeln. Plattat hår och mörk smokey eye look. Jag spetar på lite läppglans innan jag vänder mig om.
-How do i look ?
-Hot ! skrattar Sam innan hon går fram till Zayn och kysser honom.
-Uuuuuuuh get a roooom ! Skrattar jag och går ner till killarna i vardagsrummet. Jag ställer mig vid dörröppningen och kollar på dem. Först drar jag blicken längst Niall, Louis, och Liam som snackar i telefon, förmodligen beställer han taxi och sen kollar jag på Harry från topp till tå och ser redan att hans gröna ögon kollar på mig intensivt. Så jag vänder snabbt blicken ner mot golvet och känner hur jag rodnar.
- The taxi is here in 3 minutes ! ropar Liam och vänder sig om
- You dont have to yell ! skrattar louis som svar och slänger sig i soffan. Jag sätter mig i en fotölj mitt emot Harry och känner hur han hela tiden följer mig med blicken. Inte för jag har något emot det, men ändå. Det känns skumt.

-THE TAXXI IS HEEEERE !! ropar Niall och Louis samtidigt när en bil stannar utanför huset. Jag ställer mig upp och börjar gå mot hallen, och man kan verkligen höra Sam och Zayn springa ner för trappan.
-I'm coming !! ropar Sam och springer förbi oss.
- I CANT STOOOOP !! tjuter hon och försöker stanna. Alla fortsätter gå mot taxin skrattandes utan att hjälpa henne.
- Thanks for the help, suckar hon när vi sitter i taxin och börjar köra mot en klubb.
- No problem babbbbbby ! skrattar jag och tar tag om hennes hand.


15 minuter senare




-Are we there yet? Men Ingen behövde svara för precis då stannade taxin och vi kunde kliva ut. Zayn öppnade gentelt dörren åt Sam och hon fnittrade innan hon tog tag i hans hand och klev ut. Själv väntade jag på att Niall skulle skynda sig så jag bara kom ut. Såklart, vem vill inte ha en gentleman men who cares? Det hade redan mörknat mycket utomhus och va rätt så kyligt så vi skyndade oss in mot klubben. Jag gick först och skyndade mig in samtidigt som jag hade en blick i ryggen, ska jag vända..? Nej. Jag öppnade bara dörren och mötte ett stort folkhav. Inte stor lokal men människorna var måånga! Dj-Musiken var på högsta volym så man måste bara le, går inte att låta bli.


-Kiera, i'll go to the dance floor with Zayn. Okey? Sam log lite oroligt men jag nickade bara.
-Go crazy gurl. And make me proud, skämtade jag med en viskning i örat. Hon gav mig en retsam min och drog iväg med Zayn. Liam hade redan försvunnit och Louis drog snabbt iväg med Harry. Så... Det var jag och Niall kvar, No.. Missta mig inte men han ser verkligen inte ut som en fest människa. Alls. Jag kollade in i hans ögon och han log. Innan han vandrade iväg mot baren..

Aha, kul att han lämnar mig.. Jaja, borde nog ändå börja dansa. Presic efter den tanken drog någon tag i min handled och jag bara rycktes med i farten. Mot.. baren? Innan jag visste ordet av det stod jag där med Niall.
-You were suppose to follow me to the bar you know, haha.
-Oh, hehe. But...
-This is Andy, he's actually Australian. I just met him. Niall pekade på killen och log igen..
"Are you drunk?" mimade jag, medans han puttade fram "Andy" som gav mig ett stort smile.
Nej, jag vill ju dansa. Inte hänga med en australienare och Niall i baren.


-Oh, It's cool. But what is a party without shots? Skrek han och en bricka kom snabbt. Jag tvekade snabbt och kollade ut mot alla som dansade.
-One for me and i swear i'm gonna follow you out there and parteeey! Han öppnade munnen för att säga något mer då jag slet tag i ett glas och klinkade i mig. Glas för glas.
-One.. Two.. Three.. Four.. Five.. Six.. Seven! Jag slog ber glaset i bänken och rapade snappt.
-Damn.. Niall glodde på mig och tog 2 själv innan jag reste mig upp.
-Come on, han tog min han och jag drog med honom. Bye Andy. Skrattade jag. Precis då dunkade det till i högtalaren.
-Yes! It's Bingo Players - Rattle official mix!! Jag tjöt av glädje och drog med niall till dansgolvet och bokstavligen tvingade jag honom att börja röra på sig. Jag stog i mitten av dans golvet och hoppade i takt till musiken Desert Rain - radi edit. Jag kollar ut över hela lokalen och allas händer som är i luften och alla som hoppar i takt.




Efter ett tag utan att ha sett Niall drog jag mig lite åt sidan, vart va alla andra? Äh, det spelar ingen roll. Jag kollade ner på min kropp och fixade snabbt min bh utifrån klänningen. Men något kändes helt plötsligt fel. Jag hålögde kvar blicken och såg två stora fötter stanna precis framför mina. Min blick vandrade försiktigt upp tills jag mötte två svarta ögon.
-Dance with me. Viskade mannen som nog var runt 22 men såg väldigt läskig och inte frisk ut.
-No.. Jag backade undan och vände mig om.
-Yes you will. En stark hand tog tag i min arm och vände mig om innan han pressade min kropp tätt intill. Han andades ljudligt mot min kind och jag fick panik. Mina händer pressade hans bröst ifrån mig men han var för stark. Snart därefter drog han ner sina händer mot min rumpa och jag panikade mer.
-Stop! Pep jag men han bara skrattade. Jag började att slå med armarna, så han tog snabbt tag i dem och tryckte sitt huvud mot min nacke och började kyssa mig.
-Stop! Skrek jag men musiken överröstade mig så bara han hörde, men tänkte inte sluta.
-Hey! Back of! En bekant röst hördes och jag kände hur någon drog tag i killen.
-Harry!? Jag andades Snabbt och gick snabbt bakom honom.
-What did you do to her? Han spände rösten och jag har nog aldrig sett honom såhär.
-Realax! Killen skrattade. We just had a little bit fun... Didn't we? Haha.
-Shut up! Harry knuffade honom hårt mot väggen med en smäll och röt.
-Never touch her again!
-Haha, she's not like your girlfriend..
-Yes she is so back of! Han knuffade killen igen.
-Harry stop. Let's go. Jag tog tag i hans t-shirt och drog med honom ut på dansgolvet. Men innan jag han säga något såg jag en hand på hans axel. Harry vände sig om och i nästa sekund. Bam! Ett knytnävsslag träffade honom i magen och han vek sig i ett äckligt ljud.
-Harry!? Skrek jag. Han ställde sig upp och föste undan mig. Sedan sparkade han till killen mellan benen, knuffade honom och slog hårt tillbaka. Nej. "Fight" skrek någon och alla kaosade med att komma undan så en ring öppnades med oss i centrum...



De slog och slog innan blod började synas i ansiktet. Harry boxade mot ansiktet och jag försökte dra bort Harry från killen som nu låg på marken.

- Harrt serriously STOP !

Men killen duckade och la av ett så hårt slag i ansiktet att Harry föll mot marken.

- You son of a b***h ! skriker jag och ger honom en hård bitch-slap på kinden och han flinar mot mig. jag vänder mig om och sätter mig på huk vid harry och hjälper honom upp. Niall kommer springandes mot mig och hjälper harry därifrån. Jag ska presic gå då jag känner en hand på min axel och jag vänder mig om i ett ryck och där står killen med knytnäven i högsta hugg och boxar till mig i ansiktet och jag landar hårt på marken med smak av blod i munnen.


Sams perspektiv:


Jag hörde skrik och rop så jag skyndade mig mot det. Hand i hand med Zayn. Det måste va ett bråk.
-Shoot, It's Harry! Röt Zayn och snabbt därefter såg jag det. Slagen. Harry blev ner slagen av den andra killen som log och retades. I nästa sekund bitch-slapar Kiera killen och hjälper harry upp och Naill kommer fram springandes mot harry och kiera och jag ser hur alla tar kort.
-Seriously... I have to.
Jag knuffade undan de framför mig och kämpade mig in i ringen. Ställde mig framför killen och han gav mig ett sliskigt, blodigt leende.
-This is for Kiera. Han kollade på mig och jag log. Sedan tog jag kraft till mig och sparkade honom hårt på smal benet. Han stönade men sedan log han.
-is that all you got?
-This is for Harry.
-Sam!! Skrek Zayn men det var för sent. Jag knöt min högra näve, och med allt kraft jag hade slog jag till mot hans ansikte och träffa näsan. Det knäckte till och han skrek innan det sprutade blod.
-Sam! Någon slet tag i mig och sprang. We'll better leave now.
-What?
Liam kollade på mig snabbt och suckade.
-What do you think? The others are behind us. Lets call a cab and get home before the police man comes.
-Yeah, suckade jag och skyndade mig ut.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Okej det är färdigt och här har ni ! hoppas ni gillar det !

// Kim

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards