1dstory

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Vad hände sen?

Av Ebba och Lovisa - 22 oktober 2012 17:24

 

 

Jade and Zayn


Såklart efter alla dessa enorma händelser så höll vi ihop. Det vacklade flera gånger i vårt förhållande men tillsammans kunde vi verkligen övervinna allt (poetiskt, jag vet) Såklart fortsatte One Direction som ett band men både dem, och vi fans växte upp. Bara någron månad efter vårt galna bröllop blev jag gravid, vad det ska bli för kön vill vi ha som en överakning men jag vill nog döpa den efter någon speciell. Någon som betyder mycket. Och förresten så har vi redan flyttat ihop precis som alla de andra, Zayn har slutat röka (!!) eftersom att vi ska få ett barn. Jag är ju fortfarande ung men kanske inte lika galen, och min karriär går prima!! Har redan släppt ett album som producerades av J-factory AB. Framtiden ser ljus ut.

 

 

 

Allie and Louis


Allie och Louis bor också tillsammans men de saknade oss alla, vi träffas inte lika offta längre eftersom att One Direction inte har lika många konserter. fast de övertalade oss alla nästan direkt på att tillsammans köpa en stuga långt upp i England, och de gjorde vi så vi träffas vi ibland och blir som unga igen. De har också tre trillingar, Stella, hennes namn betyder faktist "stjärna" på latin, och Amada som på spanska betyder "älskade" på gammal spanska. De underbara flickorna var brudnäbbar på mitt bröllop. Och Kaden, den mannliga delen av trillingarna. Han är ett riktigt charmtroll och en kopia av Lou. Men hade dock magsjuka på mitt bröllop och blev "ersatt" av Abigail. Allie är model och har vart på många tidningsomsal men nu tror jag hon mer vill satsa på att bli en fotograf.

 

 

 

Maya and Niall


För Maya och Niall, ja det har vart de sötaste paret av oss alla. Så olika men passar ändå så bra. Niall kan inte sluta tacka mig om hur jag fixade att de träffades utan mening. Jag vill ju inte ta all "cred" men det var ju jag och jag fick min Romeo tillbaka på köpet. Man ser tydligt att han är lyckligare än någonsinn som pappa. Ja, deras dotter Benita, hennes namn har också en betydelse eftersom att vi alla tjejer älskar namn med en vacker betydelse. Benita är en förkorttning av benDita som betyder välsignad. Och förresten så hörde jag här om kvällen när Zayn pratade med Niall om giftemål och sånt. För Maya hade ju en lista som hon gjorde för flera år sedan. "One Direction - To Do list". Och hon har en sak kvar på lsitan, haha Style Harrys hair. Så när han lyckas tvinga harry att bli stylad och listan är klar kommer han att ta ut henne och fira för skojs skull. Men egentligen ska han fria! Romaantiskt! Föresten bjöd han Chrystal på middag. Det varade i 4 hela timmar (!) men när Niall kom hem med ett leende på läpparna förstod man vad som hade hänt! De är vänner, riktigt bra vänner.

 

 

 

 

Kim and Harry

 

Dessa, är nog de storsta flört-fest och galna paret. Båda är otroligt snygga, grymma flörtare när det väl gäller. Det kan vara så lite som rabatt på en snygg stickad tröja från top-shop? Bara att dra till med charmen så går det galant. De festar också riktigt mycket. Ibland mer än oss andra. Jag har till och med tvekat på att detta ska hålla, men när man tänker efter och ser hur glade de blir när de ser varandra. Som ny förälskade raderas tanken direkt. Kim och Harry är förlovade men ett bröllop har jag inte hört talas om. Än... Kim har också skaffat en väldigt lyckad karriär som dansare och hon vet verkligen vad hon gör om man säger så ^^ (Förästen så färgade Kim håret till svart eftersom att Niall hade svaårt med att inte koppla henne till Chrystal)


 

 

Liam (and Abigail!)

 

Ja, sagan om Liam och Abigail känner du nog till. I alla fall början. De träffades på mitt och Zayn bröllop, kärlek vid första ögonkastet kan jag gissa. Liam har ju in te hafft så tur i kärlek som man tror, tvärt emot Abigail som nästan fick vem hon pekade på. Såklart kunde Liam det med men de dom hade gemensamt var att ingen riktigt fallit för någon annan. Tills mitt under cermonin, och det kallar jag verkligen att falla för varandra. Efter cermonin då alla var blöta hade Liam skyndat sig fram till Abby och erbjudit sig sin kavaj. Hon skrattade, tacka men påpekade att den var lika blöt som henne. Liam villket charmtroll, alltid blyg när det gäller att flirta. Men Abygail är ju lite klumpig hon med. Mer än att de är sambos vet jag inte men alla i bandet och vi "kvinnor" haha, brukar hänga med varandra, bara prata, löjla sig och tänka tillbaka.

 

 

 

John


Ja, för min grymma kompis John har det nog bara gått uppåt. Efter att jag gifte mig med Zayn och blev känd fack han lov att ha ett kontrakt med mig så jag jobbar nu offciellt för J-factory AB. Nu när min första skiva släpptes har massa producenter hört av sig och vill arbeta med honnom. Han har fullt upp och jag kan också avslöja att han har gått om pengar. men han väntar fortfarande på sin rätta-kärlek. "Vem vet, hon sitter kanske på ett café runt hörnet?" Brukar han slltid skämta om när jag tar upp ämnet. Så ja, vem vet.

 

 

 

 

Alicia


Alicia, den svenska tjejen som jag och Allie träffade för år sen när vi var ny inflyttade i London. Hon hjälpte oss riktigt mycket (Tack och lov att hon var svensk). Hon är också singel så jag försöker verkligen att fixa ihop henne med John men han verkar osäker precis som hon. Fast jag hoppas ju på det bästa för de är så söta tillsammans. Hon bor nu ensam i en annan lägenhet men jag vet att John har erbjudigt ett gäst-rum i sin stora villa till henne, lite utenför stan. Så man hoppas ju att hon tacker ja.

 

 

 

 

Chrystal

 

C-girl, som jag retar henne med, haha. Bor med sin kille i samma hus. Både han och Niall har förlåtigt henne + att Niall och ennes kille -Charlie tror jag- har bligt pooolare ;) För några månader sedan hittade Niall en hemmlös goldenretriver som Chrystal bönade och bad om att få. Så den heter Aller efter Nialler, lite komiskt. Men hunden hjälpte nog konstigt nog Nialls och Chrystals vänskaps-band lite extra.

 
 
Ingen bild

Alice

28 oktober 2012 21:09

Kommer sakna novellen men den nya låter också väldigt bra! :D

Ebba och Lovisa

29 oktober 2012 13:24

Det va kul att höra, hoppas du kommer gilla den nya lika bra !:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba och Lovisa - 29 oktober 2013 12:30

Hej läsare, det är jag Lovisa här. Jag hade tänkt att börja skriva en ny novell, den kommer heta I Wish (efter killarnas låt.) Och så ska Ebba skriva lite då och då, vi har bara kommit på att vi ska skriva en ny novell så vi vet inte heller vad den s...

Av Ebba och Lovisa - 7 juni 2013 12:15

Previous: -Kiki? Är jag kiki. Åh, jag orkar inte ens bry mig mer. Sakta slöt jag ögonen. Jag behöver bara liite vila innan de kommer tillbaka. Mobilen är ju här om de ringer och jagsomnar ju int..   Lokalen var näst intill tom. Kalla färger fylld...

Av Ebba och Lovisa - 2 juni 2013 20:52

Previous: -Oh shit. Guys i found something, avbröst Zayn och vi vände oss mot hans riktning innan han började att mumla. -This is not good. Oh god help me Sam, what have you done?                           "Samantha where are we going? Samantha....

Av Ebba och Lovisa - 31 maj 2013 19:05

Det kan bli lite försening på kapitlet eftersom att jag skulle lägga upp det i morse. Men vaknade 7 minuter innan jag skulle till skolan så hann ingenting. Var helt i panik. Så det kommer upp imorgon eller på söndag. Kram Ebba :)...

Av Ebba och Lovisa - 24 maj 2013 06:52

Previous: Jag var rädd, har aldrig haft så stark känsla av det. Men jag var så rädd. Ikväll gäller det och om något går snett? Om polisen inte dyker upp trots mitt anonyma tipps samtal jag ska ringa in om platsen vi är på. Vad händer med mig, och vik...

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards