1dstory

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Ebba och Lovisa - 14 november 2012 20:52

OBS: Okej haha, jag vill bara ha en liiten "varnings-sak" eftersom att några önskade mer dirty minded. Så om du inte trivs med sånna saker får du helt enkelt hoppa texten i mitten och sedan läsa vidare på slutet. Annars hoppas jag att du tycker det är lugnt. Kramar Ebba<3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Previous:

-You are sleeping at my house tonight, come on we are going home!
-but but your mum?
-Shes not home she is on a " get together" with her old classmates, she will be back tomorrow. Jag kollar på han och ler när han drar med mig hem till sig.


SAMS PERSPEKTIV 


-Zaaayn, klagade jag medans vi sakta gick fram på den mörka asvalten.
-What? Suckar han, nog lite trött på att höra mina konstanta stönande och muttranden.
-Why.. Jag vacklade till lite på orden. Det var så klart i hjärnan men det var när de passerade ut genom munnen orden hakade upp sig. Why can't.. Can't you drive us. Homeeh.
-I would love to but first. I don't have a car here. Second, you can't drive either cuz you're drunk. Jag gäspade ljudligt och instämde kort innan jag fortsatte lite oskyldigt.
-I'm not that drunk..? Men opassande nog snubblade jag precis till när jag sa det och han skrattade.
-Sure.. Lite där efter snubblade jag igen men han tog snabbt tag i min arm, med ett järngrepp. Jag ställde mig upp igen. Smått i shock och log.
-Thank you Mr.Malikkkk, gah. I can't Stand this.
Han kollade oroligt på mig.
-Not yoou. My heels. Jag stannade upp, tog stöd mot hans axel och sparkade av mig skorna. Böjde mig ner på darriga ben och plockade upp skorna. Strök fingrarna snabbt mot marken och reste mig upp igen.
-Wow, The ground is cold.
-Haha, you're so cute and... you're drunk. Let me? Och i nästa sekund tog han tag om mina ben och lyfte upp mig i sin famn. Som en riktig prinsessa.
-Wow, prins charming... Läspade jag och log, Thank you. Han nickade och bar mig vidare, det var inte långt kvar och i vanlig fall hade jag vart så generad. Men jag skyller på vodkan. Några minuter senare efter lite uppförsbacke var vi framme. Han gick mot huset utan att släppa ner mig.
-Zayn, fittrar jag som nu har gått över till "tjejiga highscool-mean girlen". För det går i 4 grupper om man säger så, når jag är full. Först, flum och fladder. Jag pratar och slänger lite med bokstäverna så man inte alltid fattar om jag är frisk. Sedan, fnitter och fnitter. Efter det, den mer dåliga delen.. Sexig. Ja, jag försöker helt enkelt att bli super het av någon anledning. Men tillsist. Hangover delen. Dom alla antagligen har, man vaknar, är tung i huvudet, får flash-back, och spyr. I alla fall så fortsätter jag att spela trög och pillar lite med hans hår medans han stänger dörren efter oss utan att släppa ner mig.
-I'll just get you up to my room, if It's okey that we share room. No one's home but i don't think my sisters'll like if you sleep in their bed.
-No, It's totally okey! Like... Han bär upp mig till sitt rum och sätter ner mig i sin svarta skin fotölj innan han springer ner och låser. Lämnar skor, ytterjacka och sånt. När jag hör hur han kommer slår det mig, hur bad jag känner mig. Jävla alkohol. Zayn slår sig ner på en mjuka sängen och studdsar lite smått innan han tyst kollar på mig.
-Soo... Börjar han men kommer ingen vart och blir helt tyst. Varje muskel spände sig i hanns ansikte. Jaf tror han försökte skingra tankarna från just nu. Men när jag sakta lyfte upp armarna. Drog bort hårbandet och släppte ut håret, så det sakta föll ner mot axlarna fick han nog.
-Sa-Samantha?
-Yes? Log jag och ställde mig upp. Sedan tog jag sakta steg för steg från fåtöljen mot sängen där han satt.
-So... Do you like my costume? Jag skrattade tyst och satte mig ner i hand knä, mot honom med mina armar om hans nacke. Han granskade mig snabbt och svarade kort.
-It's.. Cool!
-Aww, Thank you! Jag tog två fingrar och strök dem från hans kinden, och sakta ner på magen. Alla hanns muskler spände mig igen, men. När jag kom till naveln stannade jag tvärt. Det gjorde dock inte min blick, den fortsatte ner och jag kände hur han då stelnade till. Där nere...
-Oh shit, you're so beautiful! Utbrast han och mötte min blick. Innan han sakta närmade sig mitt ansikte med pannan och BAM! Han var på mina läppar. Zayn maliks mjuka fylliga, perfekta läppar! På mina. Hur? Min hjärna hade aldrig gjorde det min kropp höll på med. Denna gången, tack alkohol. Han kysste mig i någon sekund och stannade upp.

 

 

Men jag fick inte nog och snabbt kysste jag honom igen. Vildare. Jag grep hårt tag i hans nacke, Zayn reagera snabbt och han grep hårt tag i mitt hår, sedan lyfte upp mig innan han la mig på sängen och drog av sin tröja. Och där under, blottade sig en mage to die for. Snabbt som ögat var han på mig igen och vi kysstes. Jag drog upp benet över hans rygg utan att stanna. Han kysste mig på nacken och jag stönade ljudligt. Han var bra. Jag drog av min klänning men fortsatte akten, kyssar till och med bett. Han rullade över och kysste mig från halsen, sedan neråt över magen och tillslut, bet han tag i kanten på spets-trosorna och drog av dem. 

 

 

-Zayn, stönade jag om och om igen medans jag kollade ner mot honom. Helt naken. Han kom upp igen och vi kysstes, vidare. Hans tunga var vild, den verkligen lekte med min och jag bara njöt och pressade mig mot hans kropp. Jag kysste honom på örat och sedan sög jag hårt mot halsen. Jag måste ju lämna mina spår. Sedan var det min tur, jag drog tungan ner utmed hans mage, varje ruta och fortsatte ner denna gången där jag försökte göra allt så han njöt och plågades att han inte fick komma in i mig. Inte riktigt ännu..
Jag stannade upp mitt i allt och kollade upp på Zayns ansikte som ser ut att dö och så jag tänker att jag ska plåga honom lite mer så jag sätter mig över honom med benen runt om honom och börjar gnugga mig mot honom så att han ska bli lite mer hård men han får inte komma in i mig inte än i alla fall, jag har läst i en tidning att man ska göra så för att göra killen man har sex med upphetsad.
-Zayn ? Säger jag när jag stoppar i allting
-Yeah? Svarar han och kollar på mig med en sexig blick
-You have to know something...
-That you're sexy? I already know that !
-No not that, but thank you! Säger jag med ett leende
-So what?
-This is my first time..
-Is it ? I didn't even noticed.
-Well it is...so can you try to not be so... Yeah you know.
-Yes ofcourse, i dont want to hurt you säger han och vi fortsätter att kyssas. Efter en lång stund av kyssande och smekande så säger jag att vill göra det nu.
-Are you sure? Började han
-Yes I think so..
- You know i don't have the smallest so...
-No I really want to! Avbryter jag han och han kollar på mig och stoppar in den sakta och försiktigt, och det gör ont som in i h...
Jag blundar hårt och biter hårt i tänderna
-Relax then it will not hurt so much, viskar han tröstande i mitt öra och jag lyder han och smärtan försvann och jag kysser honom som ett tack.
Han kysste mig och viskade om hur vacker jag var. Och det lugnade verkligen ner mina nerver. Så jag blundade och somnade tryggt i hans armar.

Det blev helt ljust bakom ögonlocken och jag fällde sakta upp dem. Söndag och snart skola. Jag borde nog gå och kolla till mormor. Sedan kände jag hur allt inte stod rätt till omkring mig. Jag kollade ner mot mig och lyfte upp täcker.

 

 

Compleatly naked! Och en arm som inte var min låg över min mage, jag följde den uppåt och stannade med blicken på Zayn. Shit. Bara sekunder efter chocken kom syrorna. Jag ramlade ner mig på marken och grep tag i en tröja så jag kunde rusa ut i korridoren och rakt in på toa. Kastade mig ner på det kalla sten-golvet fällde upp locket. Och släppte ut spyan. Jag spydde och spydde innan det lugnade ner sig.
-fucking Sam! Nej nej det kan inte va sant! Viskar jag för mig själv.
Jag spydde några gånger till men kände tillslut att magen var tom. Jag drack snabbt vatten från kranen och in i Zayns rum, men han var inte där? Han va ju det nyss..

Zayns perspektiv

Jag vaknade upp i panik. Utan att förstå varför, jag skakade till och skulle presic sommna om när jag märkte någonting konstigt. Varför hänger en bh-på min byrå låda? Igår natt. Shit! Det var så underbart... Men hon var full, det kan ju tas som våldtäkt? Eller. Jag tappa ju kontrollen. Ingen låg bredvid mig så jag skyndade mig ner mot köket. Därifrån jag hörde ljud.
-Zayn?! We have to talk! Jag gick in i köket och mötte mammas misstänksamma ansikte mot mig.
-Mom? What, i thought you'd stay there the whole night.
-What, is something wrong? Fortsatte jag
-I heard strange noises around 2-3 PM! What's that noise? "Vad ska jag göra nu, hon får inte veta!!" Tänker jag
-It was me! Jag hör en röst bakom mig och jag möter Sams blick. Jag kollar bedjande på henne men hon säger kort.

SAMS PERSPEKTIV

-I had a bad dream, it happends almost every night.
-So i move around, and talk in sleep. But Zayn was such a gentleman. I didn't have the best night yesterday. Fight with my friend, so he let me sleep over. But don't worrie!! He slept om the madrasse.
-Oh okey, haha.. Ehm? Want some tea? Man kunde se rakt igenom henne, hur hon hade misstankar. Men det var ju sant, första natten och jag är på honom direkt. Är jag typ en hora nu... Men nej. Jag var full, önskade bara inte att jag var det. Jag suckade. Den speciella stunden ska delas med någon speciell man älskar. Älskar jag Zayn? Vi känner knappt varandra, och det var värsta fylle-sex. Jag menar, han måste ha vart full.
-No thank you, i can fix my breakfast. You can just turn the tv on and realax haha.
-Aww, i love this girl. Ler hon och klappar mig lätt på kinden innan hon tar sin heta kopp te och går iväg till vardagsrummet. Vi följer Trisha med blicken tills hon har lämnat rummet innan vi kollar på varandra. Jag förväntade mig ett skratt och "You were good" men han vidar bara snabbt.
-We need to talk, och det är inget jag vill höra med tanke på mitt tidigare förhållande. Då jag satt hemma i vårt lilla kök, mamma hade precis lämnat huset med pappa. Jag var ensam hemma, och ringde direkt Oliver. Han kom snabbt över och vi började snacka, pratet blev till kyssar. Hetare och hetare, men han vill gå mer, jag blev arg men han slutade inte. Så min rädsla men styrka tog över och knuffade undan honom. Dagen därpå ville "han snacka". Efter ett halvår tillsammans. Slut. Allt för en tjej som han träffa på ett disco, men jag trodde med tiden att han inte var ute efter kärlek. Utan något annat..
-Okey... Harklade jag mig.
-Eat up, we'll talk about it upstaires. Jag nickade och drog ut på tiden utan att någon skulle märka. Tyst innan min tallrik gapade tom på mig, som ett enda stort öga. Hånar min osäkerhet. Jag nickade och reste mig upp, lämnade kvar tallriken på diskbänken och hängde efter Zayn upp till hans rum. Han stängde snabbt dörren och gick rakt på sak.
-I'm not that Kind of guy.
-What?
-Last night, i was... Han tänkte säga något men hejdade sig och sa, crazy.
-And i'm so freaking stupid. Do you think i am a hoe? Han stirrade på mig och utbrast.
-No, no! It was both of us. And we're just knowed eachother for like, 1 day? It´s just not right... At all.
-God. Zayn can we start over again? Like nothing ever happend? Jag log lite och han skrattade till.
-Sure babe, innan han öppnade dörren och gick ut. Babe? Babe! Det vibbrerade till på golvet och jag kollade ner. Spam av sms?! Jag kollade och det var massa från Kira, minst 50 stycken. Först hot, sedan rädsla och förlåtelse. Samtal till samtal. Jag ryckte frustrerat på axlarna och message tillbaka.

Samantha
I'm fiiiine! And i can't Stand fights, so i forgive you..

Kiera
OMG you answeard!! Fuck i've been so freaking worried, Where The hell are you?! (<3)

Samantha
I'm, at Zayns place... <3

Kiera
HOLY ****?! I'll be over in 10!

Samantha
No!? What, No!

Meddelandet levererades men hon skrev inget mer, shit. Jag måste städa. Alla kläder och, allt!

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards