1dstory

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Ebba och Lovisa - 17 november 2012 22:45

Previous:


Samantha

I'm fiiiine! And i can't Stand fights, so i forgive you..


Kiera

OMG you answeard!! Fuck i've been so freaking worried, Where The hell are you?! (<3<3)


Samantha

I'm, at Zayns place... <3<3


Kiera

HOLY ****?! I'll be over in 10!


Samantha


No!? What, No!


Meddelandet levererades men hon skrev inget mer, shit. Jag måste städa. Alla kläder och, allt!


   



Jag kollar ner på mobilen en stund innan jag hinner reagera, jag har 10 minuter på mig att plocka undan allt innan Kiera kommer !

Jag öppnar dörren och springer ut och letar efter Zayn som sitter och äter frukost i köket.

- Kiera is coming ! väser jag

- What? mumlar han med flingor i munnen

-You heard me, she is going to be here in 10 minutes !

-But you were fighting ? säger han efter han svalt flingorna han hade i munnen

-Not any moore, come on we gotta cleen the room !

-O fuck, I'm coming! säger han snabbt och ställer ifrån sig skålen med flingor innan vi springer upp til hans rum. Jag slänger upp dörren och börjar leta efter mina underkläder, jag måste ju byta om kan ju inte presic gå runt med Zayns tröja hela dagen. Jag hittar min bh på byrån och jag drar snabbt på mig den under tröjan och jag vänder mig om och ser Zayn slänga alla kläder in i garderoben. Zayn stannar upp och och drar fram min klänning under täcket.

- You cant wear this, säger han och håller upp klänningen

-What am i going to wear then ? säger jag och suckar och Zayn går fram till sin byrå och drar fram ett par mjukis.

- Here, you can wear this säger han och ger mig mjukisarna och jag drar på mig dom.

- Do they fit ? skrattar han när han ser mig står på byxbenen.

-Yeah, they fit perfect ! skrattar jag och viker upp byxnenen tills det blir bra.

-Keep cleaning, I'll be back soon säger han och går ut. Jahopp tänker jag och slänger in alla kläderna i garderoben.

-Vart är mina skor ? suckar jag och letar igenom hela rummet, jag letar i garderoben och hittar ena skon men vart kan den andra vara ? Zayn kommer in i rummet med en tröja i rummet.

-Take this on, its my sisters and i think it will fit you skrattar han och jag tar på mig den och slänger in zayns tröja i garderoben när vi hör dörren plinga.

-Prefect time! fnissar jag och vi går ner och öppnar dörren.

-Heeeey ! ropar Era när jag öppnar dörren

-Hey! svarar jag och kramar om henne. Jag släpper in henne och hon hälsar på Zayn. Hon tar snabbt av sig och vi börjar gå mot Zayns rum. Zayn öppnar dörren och Kiera går in först och sätter sig på golvet och lutar sig mot sängen, när jag går förbi Zayn ger jag honom en vi-gjorde-ett-bra-jobb blick och jag sätter mig på sängen.

-I gonna go down and continue eat breakfast, you can watch a movie or something i dont know but feel free to do anything ! skrattar han och stänger dörren efter sig

-Why did you sleep here ? frågar Kiera

-We got in to a fight and i was to drunk to walk home, and Zayn was such a gentleman so he offered me to sleep here.

-And thats it ? säger Kiera och kollar sig om i rummet

-Yeah, wht don't you belive me ? fnissar jag

-No i do....but...

-But what ? frågar jag och Kieras huvud försvinner under sängen

- WHY is your shoe under the bed?! vrålar hon och håller upp min svarta sko som jag letade efter innan

-No you didn't!

- YOU had sex ! fortsätter hon

-No we didn't! muttrade jag

-Don't deny it ! säger hon allvarligt

-Okey, we did but i was drunk!

-And Zayn was drunk too right ?

-No..

-OMG he likes you ! skriker hon högt

-SHHHHH not so loud ! and no i don't think so..

-OMG yes he do ! If he didn't like you he wouldn't have sex with you ! säger hon högt men tystare än vad hon gjorde innan.

-But... jag skulle presic svara när Zayn kommer in i rummet. Perfekt timing.

-Come in Zayn, we need to talk! säger Kiera med arg blick.

-Yeah, about what ? frågar han och kollar på mig

-Close the door svarar jag kallt och han gjorde som jag sa.

-I know about your 'secret' säger Era allvarligt. Zayn kollar på mig och jag nickar.

-How did you...? frågar Zayn

-I found Sams shoe under the bed, and as far i know you leave your shoes in the hall! avbryter hon Zayn och hon ser en aning arg ut

-Why didn't you tell me Sam !? I'm your bestie ? säger Kiera efter en stund av tystnad och lite pinsamhet.

-Well, we we decided that we would forget what happened yesterday and start over, svarar jag och Zayn håller med. Kiera nickar och säger :

-Should we watch a movie ? -Haha yeah, svarar Zayn och sätter på sin data.


NÄSTA DAG


Jag rycker till när jag väcks av mitt alarm på mobilen. Jag stänger snabbt av den och låser upp mobilen. Jag går in på insta och gillar några bilder innan jag bestämmer mig för att gå upp. Igår hade vi kollat på John Tucker must die, en riktigt bra film och massa andra filmer heeeela dagen. Jag går fram till min gradergob och drar fram ett par svarta jeans och en t-shirt med randiga ärmar. När jag tagit på mig plattar jag håret och sminkar mig snabbt innan jag går ner och gör mig själv en snabb frukost. Jag gör 2 mackor med skinka och varm oboy. Jag kollar på klockan på mobilen och smsar Kiera


Samantha

You giving me a ride to school, right ?


Kiera

Yes ofcourse dear !;)


Jag ler när jag läser smset och forsätter att äta i min ensamhet. Mormor och morfar är säkert på jobbet eller så sover dom. Jag lutar mig mot fönstret för att se om någon av bilarna stog i uppfarten men det var tomt, dom är på jobbet. Jag plockar undan disken när jag är färdig och går upp till mitt rum och packar min väska till skolan, usch jag hatar skolan det har precis varit höstlov och nu börjar skolan igen. Hela golvet vibrerar och min mobil lyser upp med en bild på Kiera

- Yeah ? säger jag när jag svarar.

- I'm outside

- Okey, I'm coming ! säger jag snabbt och lägger på och springer till badrummet och borstar tänderna och drar till min väska när jag springer ner. Jag tar på mig mina lila doctor martens och lägger hem nycklarna i väskan. Jag öppnar yttedörren och tar min skinjacka innan jag låser dörren. Jag går fram till Kieras bil och hoppar in.

-Hi ! säger jag när jag satt mig bekvämt.

-Hi svarar Kiera och jag tar på mig jackan när hon börjar köra iväg. Resten av skoldagen snackade Kiera om att Zayn gillar mig men jag nekade hela tin. Men ändå det skulle vara underbart om han gillade mig, eller ? 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapitel av Kim  hope you like it  

Lovisa skulle skriva detta kapitel men hon bestämde sig för att sluta skriva, jag vet inte varför hon ville sluta så jag kan inte säga vaför så nu är det bara jag och Ebba som skriver.

Leaaaaave a coment below and get a cake !  

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards