1dstory

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Ebba och Lovisa - 25 november 2012 21:41

Previous :

-And we'll be even more popular with you, fnittrade Kelly och ställde sig upp. Den prefecta blonda Kelly. Ett problem bara, Zayn vet inte att vi är "tillsammans". Jag är en som trouble Maker.


 


Jag sitter på trappan utanför huset och väntar, jag kastar några blickar på klockan. Fem i 4, en dag sedan alla tror att jag dejtar "en malik". Wow, det låter som att dejta en Kardashian.. Fast Malik då. Snart kommer han, åhh. Jag ryser till, det är inte alltid så varmt att sitta still och särsilt inte kul när några myror vandrar i närheten av mina fötter.

-Sammi! Jag kollar upp och ser Zayn komma springande mot mig och le.

- Thank god you came before the ants were going to eat me.

-Haha, han tar tag i min hand och hjälper mig upp i tystnad.

-So, are we just going to get that "thing" your uncle have send to you?

-Yes, vi började att gå. Han var ovanligt tyst, så jag bestämde mig för att bryta tystnaden.

-Sorry that i freaked a fue days ago.

-Hehe, It's okey... Vi gick ut på gatan och över till den lilla parken som genväg.

-No! And i wanna make it up to you, like... Like... We can eat some donats, i'll buy them!

-So, you wanna ask me out? Like a date! Jag började att gapskratta och han skrattade med.

-Yeahh, a "date". Vi fortsatte gå och kom ut på torget när jag såg Kelly. Fuck, inte Kelly. När hon såg mig och Zayn lyste hon upp och blinkade med ena ögat. Jag vet vad jag måste göra...

-Zayn, mumlade jag. Do not freak, i'll explain to you later. Sedan tog jag tag i hans tröja och drog honom närmre mig och kysste han. Han spelade med tills jag slutade för att kolla om Kelly hade gått. Och som tur hade hon.

-She's gone now !

-What was that all about ?

-Well you know that guy Cayden we meet the other day ? He told everybody and then i mean everybody that we hold each other hand in hand and normaly i am invisible in school but yesterday the pupolar kids started to talk with me, and at lunch I usually sit alone at a table and then Kelly´s brother walked up to me, the guy who just walked by and asks if I want to sit with them. At their table! Where all the popular sits! sa jag snabbt och kolla in i Zayns ögon.

-Are you following ? frågar jag snabbt och får en nick som svar.

-And I said yes and sat down with them and thought they would throw milk on me or something and then they asked if we are together because we was holding hands but I did not answer first, and then they said that I will be popular, and then I took the chance and said that we were together so I would become popular, because that is the only thing I ever wanted to be. And thats why I just kissed you... But you must understand me I dont know why i did that, I'm sorry! Please forgive me ! säger jag snabbt och tar luft medans jag väntar på svar. Men får inget svar och jag ska presic öppna munnen och säga något när Zayn tar mig runt midjan och drog mig sakta närmre honom och kollade mig i ögonen och säger

-I forgive you. Innan han kollar på mina läppar och rör sin blick sagta mot mina ögon och lägger sin högra hand försiktigt runt min nacke och lutar sig mot mig och kysser mig försiktigt. OMG jag tror jag döööör, jag blir helt knäsvag. Han avslutar kyssen och kollar mig i ögonen igen och ler.

-You know you do not have to pretend that I'm your boyfriend skrattar han

-Wait what ? -I mean, I could be your boyfriend for real?

-Wow, ehm... I understand what you mean, but wasn't it we that said we should take it slow?

-Not my foult that you started skrattar han, and by the way, I could never keep my hands of you anyway.

-So, we are together now ? Like for real ?

-Only if you want to, skrattar han

-Good, because I'm the worst at lying! fnissar jag och Zayn pussar mig snabbt på munnen innan han tar tag min hand och vi börjar gå längst parken mot posten. Otroligt, men vi får väll se hur det går? jag gillar Zayn, mer än allt annat. Frågan är om jag älskar honom. Vi går tysta mot posten och det känns som en dröm, jag är ihop med ZAYN MALIK liksom asså omg ! Jag kollar mot Zayn och ler för mig själv han är min, bara min.


ZAYNS PERSPEKTIV :


- Ladies first ! säger jag när jag håller upp dörren för Sam på posten.

-Thank you ! skrattar hon när hon går in

-Can i help you ? frågar en kvinna i 50 års åldern när vi står vid 'kassan'

-I have a package to pick up, svarar jag

-Whats your name ?

-Zayn Malik.

-Ooh wait a sec.. säger hon och går in i ett fråd bakom henne. Hon kommer tillbaka med en ovanligt liten låda i händerna och räcker mig den och jag tar den tackar och går.

-Can i help you babe ? skrattar Sam när vi kommit ut ur posten.

-No its okay honey hahaha, hon nickar och fortsätter gå vid min sida hela vägen hem till mig.


Sams perspektiv:


Senare in på eftermiddagen sitter vi hemma på mitt rum och tuggar i oss de Amerikanske våfflorna, skumt eftersom att vi är i Storbritannien men men. Och såklart munkarna jag lovade Zayn. Mitt lår kliar hysteriskt och Zayn är ovanligt tyst.

-Honey, what's wrong? Börjar jag försiktigt och han kollar upp.

-I've opend the package...

-Really, what was it? Ler jag och hoppar fram till honom i sängen. Han suckar tungt och jag blir lite nedstämd.

-This. Först såg jag inte för ljuset reflekterades mot den, sedan såg jag. En tenn soldat?


 


-Wow, It's really cute! But...

-I know, this one only have one arm.

-Why? Frågar jag fundersamt och kliar mig lite på låret.

-Wanna hear a story? Säger han helt plötsligt. Och jag ler O nickar ivrigt.

-My uncle was a solidare, figh for freedom in a war. His best friend was a solidare to, they were in the same army. But one time in a villige, his best friend fell in love with a beautiful women. So some of the soldiares stayed there for a while. They were really happy together, but the war wasn't over as they thought. So one day, a bomb fell down close to a house where this women lived in. The house fell apart with her in it. But when my uncels best friend heared the awefull news he became desperate to find her. Alive. So he started to digg into the broken house. Just to find her, but she had to be dead! One more bomb fell down on the house with them both in it, and my uncle realized that they both had to be dead. He was devastated. But suddenly! There was something under all the planks, that was moving. All the people from the village ran there and dug up the women! She was injured but alive. But... The second one, was not found. In the evening, they heard screams, everyone thought it was his ghost and got really scared. But then he comes! The best friend, alive but crawling. He was out of the house, all by himself! But he had lost one arm. All this, only to see his love, one last time. Zayn tog några andetag och fortsatte. This solidare symbolisize one sentence "Do Never Give Up".

-Wow, jag kollade på honom med tårar i ögonen. This story is... TOUCHING.


 


-Haha, i know. Han pussade mig lätt på näsan och jag lutade mig mot hans axel.

-This was my favorite story, my uncle used to tell me this when i was a kid... He is dead now though.

-Oh, Zayn. You never told me that?

-You didn't ask, han kollade på mig igen och log.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SENT KAPITEL jag vet ! usch vad jag skämms men både jag och Ebba har sovit över hos samma kompis hela helgen och jag hade redan börjat med kapitlet och det var sparat på datan, ja jag vet....smart.

Ebba har hjälpt mig lite med kapitlet just so you know... but here you have it! // Kim


A COMMENT MAYBE ?   

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards