1dstory

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Ebba och Lovisa - 7 augusti 2012 12:26

Han drog bak en slinga av mitt hår och satte det bakom mitt öra. Han kollade mig i ögonen och huden knottrade sig försiktigt på armarna. Jag tog tag i hans hand och han log mot mig.

"Jag älskar dig" Orden värmde min kropp inifrån och ut.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       




Loius Perspektiv


Jag hade inte planerat något men det bara kom, det var ju sanningen men jag trodde aldrig jag skulle våga säga det. Hon log och lutade sig ner i sängen och slängde upp benen i mitt knä. Jag flyttade bort dem och lutade mig ner över henne, så nära att jag kännde hennes varma andedräckt mot mitt ansikte.

-I Love you too! Viskar hon som svar och börjar kyssa mig ännumer. Jag snurrar runt och tar mina händer på hennes midja. Vi fortsätter att kyssas men så slutar hon tvärt och smeker min kind.

-Not today Lou, i gotta go home. I forgott my mony. Hon kysser mig en sista gång och går ut ur rummet och lämnar mig ensam här på sängen. Men jag kan ändå inte sluta le. Jag tog fram mobilen och logga in på twitter och tweetade "When you are in my minds, i can´t stop smiling". Och bara några sekunder senare har redan massa fans skickat ungefär såhär "It´s me!" "Who´s that bitch you´re talking about?!" eller "Who is it?" Visst jag älskar mina fans men de måste låta mig ha ett privatliv. Jag orkade verkligen inte svara till fansen men jag valde ut en tjej och skrev "It´s my girlfriend :)" För även om jag bara skriver till en tjej kommer det spridas ut över hela världen såsmåning om. Och jag hade rätt, när jag strax efter loggade in på facebook och "One Direction news" fans bilden på "Konversationen" uppe och rubriken löd "Louis got a new girlfriend, who is it? Maby the blond girl we spotted on pictures with him? Read more about it here" Jag trodde jag skulle känna mig stolt men jag ångra mihg genast, jag har inte enns frågat Allie om det är okej! Nej... Så jag ringde upp Allie:

-Lou! You did´nt even asked me! Sa hon lite sårat.

-Allie i´m sooo sooo sorry! But i was so happy, and and... I really love you so i want to tell the wold that you´re mine. När jag tänkte efter lät det lite töntigt.

-I love you too but you still could ask me!

-Do you forgive me...? Började jag och kände hur hon tvekade, då kom jag på det. Tjejer faller offtast om man sjunger för dem så jag harklade mig och sjöng mitt solo ur "Stand Up"
I know your hearts been broken,
But don't you give up
I'll be there yeah I know it
To fix you in love...

-Awww Lou! Okey i forgive you but promise that it wont happen again.

-I promise, love you! bye.

-Bye, hon gjorde ett pussljud i luren och la på. Allie e min nu, och jag är lyckligast i världen! Helst av allt vill jag öppna fönstret och ropa ut det men om papparazzis ser kommer de tro att jag går på Droger eller något så jag nöjer mig med att beställa pizza och käka vid tv:n tills Allie kommer tillbaks så vi kan gå till stan.


Harrys perspektiv


När Louis kom till oss andra såg han ut att vara i 7:de himmlen. Vi visste redan vad som hade hänt eftersom nyheterna sänds direkt till våra mobiler men vi sa inget utan bytte bara blickar.

-Today is a great day, lets order some Pizzza! Log louis med en mörk och stark ton i rösten.

-Haha, great day Lou... skrattade Niall och blinka med ena ögat. + I love pizza soooooooooooo! Lets order!

-No, lägger Liam till braskt. We´re going to eat when we are shopping. Vi alla gav honnom en besviken blick men nickade medans Jade stod där och försökte hålla sig för gapskratt.

-What is it? Ler jag.

-Haha, Liam is worse than my dad!

-No! I can´t be that bad, svarade han oskyldigt och det blev helt tyst så att man kunde höra Nialls fjärt. Alla vände blickarna mot Niall som började gapskratta. Och när Niall skrattar vem skrattar inte så det sluta med att alla låg på golvet och tjöt av skratt när Alli öppnade dörren och glodfde på oss.

-I have come to a kindergarten? Fnissade hon. Come on, we´re going to shopp oure ass of!

-Haha, okey Allie! skrattade jag och vi ställde oss upp.


Jades perspektiv


När vi hade kommigt ner till stan gick vi direkt till Victoria secret butiken.

-We´re going in, and if you don´t wanna follow us, stay here! sa Allie och pekade på marken utanför.

-Okey, we´re comming. Svarade de småsurt och följde med oss in. Vi gick direkt till de senaste parfymerna och bara luktade. Helt underbart, jag bestämmde mig för 4 olika jag skulla köpa men inte än. För när ingen såg smiter jag iväg till underkläderna. Dom är sjukt snygga, men när jag ser "Heart breaker" och "Love pink" trosorna faller jag. Måste ha är det ända jag kan tänka på då någon tar mig bakifrån runt midjan, och viskar. 

-Nice underwears, i hope i can see them live on you someday.

-Zayn, fnittrar jag och vänder mig om, someone can here you.

-You´ve already did, svarar han och det ger mig en otrolig "flash-back" när vi stod i hanns rum. och det vet han. Jag plockar ner trosorna och hämtar parfymerna, sedan får jag till kassan för attt betala. Det är dyrt men värt pengarna.

-I´ll pay! Säger Zayn precis när jag räcker fram pengarna.

-No you dont! Svarar jag och puffar till honnom, men han har redn dratt sitt kort.

-I like to spoil my girlfriend. Ler han och ger mig kassen. Girlfriend? ekar det i mitt huvud. Visst vi kysser varandra men det är ju bara att vi dejtar eller? Men när jag tänker efter gillar jag det. "Jade Lopez, Zayns nya flickvän!" Jag fnissar åt tanken och lägger huvudet på sned. När Allie och jag är klara i Victoria Sectret affären går vi vidare och ibland måste vi kolla in i killaffärer. Inte alltid så kul. Men efter 2 timmar i stan säger Niall att om han inte får mat snart kommer han äta upp någon av oss. Och det vill vi ju inte, haha. Så när vi var påväg mot Nondos gick vi förbi "Top shop" och jag bara stirrade en underbar klänning som för mig är "To die for!" Den var blå och tight med volang i midjan. Den till svarta kilckackar, svart bälte och svart väska skulle vara så fashionista! 

-Hey! That dress i screaming to me. It wants me to buy it. Please, let me buy it! Just 5 minutes?

-Okey, but i get us a table and wait at Nandos! Säger Niall.

-We joyn yo Niall säger alla utom Harry. Som kollar sig omkring.

-Okey harry you come with me! Säger jag och drar med honnom utan att han hinner protestera. Zayn ger en oroad blick men säger inget så jag mimar "Love you" och då ler han och skyndar efter de andra. Jag drar in harry i butiken och ber en i affären ta fram klänningen. Jag går mot omklädningsrummet och ber Harry vänta utanför.

-Stay here! Säger jag och han nickar o sätter sig på en stol utanför. Jag slappnar av och byter om till den, det var lite svårt att få den på sig.

-Harry! I think I need a larger size, you can ask those who work here?

-Sure! ropar han men kommer strax tillbaka. Sorry Jade, it´s the last one.

-Awww no! Muttar jag och börjar ta av mig den. Men det konstida är att man måste ta av den över huvudet. Och nu kommer problemet. Den är förliten så jag kan inte få av den själv! Nej, nej, nej. Jag tar ett dlupt andetag och frågar:

Harry...? Can you come in here please?

-Why? tvekar han.

-Just come now! Sa jag surt.

-Okey... Han smög försiktigt in och stängde efter sig.

-What is it?

 Frågar han nervöst.

-Take off my dress! Han stirrar på mig och öppnar munnen helt chockad.'

-Jade... börjar han men jag avbryter.

-Not that way! The dress is too small and I can´t get it of me. You have to pull it over my head when I hold up my arms, okay? Han tar ett ljupt andetag.

-Okey, mummlar han och hjälper mig. Det går inte så bra i början men tillslut får han av den.

-Thanks Harry. I would hug you, but I've only underwear so it may seem very strange, skrattar jag men han bara rodnar utan att svara. Efter en kortb stund säger jag.

-Ehmm, Harry? You can leave now...

-Of sorry! ehm, i was just thinking and you know, skrattade han nervöst och gick sabbt ut ur omklädnings rummet. Ingen klänning för mig tänker jag, byter om och går mot Nandos med Harry.


Ett rött så långt kapitel av Ebba (Eftersom min kompis tjatar på mer) Kommentera 3+ För lite längre kapitel!   


Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards