1dstory

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Ebba och Lovisa - 11 augusti 2012 09:35

- You can hold my hand if you want.. sa jag och tog tag i hennes hand

- Thank you, sa hon och log

 Jag kollade in i hennes ögon och hon kollade in i mina, vi var så nära att våra näsor möttes.

- I really like you, sa jag och kollade henne rakt in i ögonen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                    

 

 

 

Sedan tog jag mod till mig och mötte hennes varma fylliga läppar mot mina. För sekunden njöt hon men sedan ställde hon sig snabbt upp och släppte min hand.

-Niall, i can´t! Hon ställde sig och kollade ut mot London medans jag bara satt kvar där och stirra i marken. Krossad. Jag trodde hon gillade mig, men vad är felet? Jag måste fråga. Jag kliade mig lite i nacken och sa:

-What´s wrong? I tought you liked me...

-I do, svarade hon och vände sig hastigt om. Så jag ställde mig upp och gick mot henne.

-Then what is it? Chrystal?

-Niall, I can´t tell you, you wouldn´t understand! Sa hon med lite högre ton denna gången som fick mig att sitta ner igen. Efter en stund av tystnad märkte jag att åkturen nästan var klar.

-Chrystal! Sa jag och tog tag i hennes arm. I want you to tell me now! Då ryckte hon loss sig i mitt grepp och skrek

-NIALL! YOU WONT UNDERSTAND, LEAVE ME ALONE! Och dedär orden krossade mig återigen. Vi stannade och färden var över. Vagnen öppnades och hon rusade ut.

-I gotta go home, sa hon till Harry och Liam som stod och väntade utanför London eye. Sedan sprang hon fram till en taxi och åkte iväg. Jag gick fram till killarna men sa inget. Men det syntes att jag var nedstämd.

-Hey, what is it? Nialler? Liam kollade djupt in i mina ögon men jag stängde av mina känslor för stunden och svarade tomt.

-Nothing. Sedan gick jag.

-Dude? Ropade Harry efter mig men jag bara fortsatte gå. I´m going home... 

-What, why?

-I need to think. A lot. 

 

Liams perspektiv

 

Sedan gick han bara iväg sådär oberört. Men man såg att han var krossad. Vad hände egentligen under de 30 minuterna? Strax efter att Naill och Chrystal lämnade vagnen kom de andra i tur och ordning. 

-Hey! Whare is Niall and Chrystal, fnissade Allie.

-Haha, they´re so cute together! Fyllde Jade i glatt. De hade antagligen underbara 30 minuter.

-Ehm, harklade jag mig... Chrystal took a cab home and Niall just walked away... Do you know what happened during those 30 minutes?

-No... did you think they had a fight? Frågade Jade och alla skaka på huvudet.

-Niall hate fights.

-Then it must be serious... But we cant think about that now,  sorry. But we have to follow oure "scheme". Alla suckade ljudligt.

-I´ll call Naill later, sa Louis. But where are we going now?

-Oxford Street Skattade tjejerna och vi åkte vidare. När vi var framme såg vi direkt på Allie och Jade att det var deras paradis! Affärer här och där, shopping överallt. Och vi ser Niall gå runt och se förvirrad ut!

-Nialler! Ropade vi och han kom till oss.

-I can´t find a transport home. I´ll go with you if nobdy ask what happend!? Alla nickade och vi gick in i "allt".

-Let´s go! tjöt tjejerna och började trängas bland folkmassorna. Eftersom det var mitt på dagen var det som mest människor där. Så vi skulle dela upp oss men det sluta med att alla blev så hungraga (speciellt Niall) så vi gick till den närmaste mat-stället och åt. På vägen dit fick vi stanna massor av gånger och ta bilder med fans, men när vi äntligen var framme vid ett hyffsat ställe var det stängt!

-Oh dear god! Ropa Niall och hållde handen för magen. I think i´m dying. Då ställde det sig en kvinna i 30-års åldern bakom honnom, helt random och sa.

-I´s your lucky day, sendan öppnade hon sin väska och log medans vi kollade konstigt på henne. ;em hom plockade upp en macka inslagen i folie och gav den till Niall.

-Here, i´m not hungry. Sedan gick hon.

-Thank you! Stammade Niall fram och tog en stor tugga, men jag ryckte ifrån honnom mackan och han fnöst till.

-Give me my sandwich!

-No, it may be poisoned.

-Shut up! Ropade han och tog tillbaka mackan, så alla utom jag och Niall började skratta.

-Hey, wa wanna shop! Sa Allie och drog tag i Louis. Jade drog tag i Zayn. Så Harry drog tag i mig. Sedan delade vi upp oss och gick.

-We have 3 hours before we have to meet at the London sightseeing bus stop.

-Only ? awwe, suckade Jade och gick iväg med Zayn.

 

KOrt kapitel av Ebba. Del2, kommentera!    

Presentation


Hej, vi är 2
tjejer i tonåren som älskar att skriva noveller och såklart älskar One Direcion. Det här är våran novell om killarna,enjoy:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards